Торгова марка MPM - MPM ПОБУТОВА ТЕХНІКА

Перейти до контакту

Торгова марка MPM

Торгова марка MPM




MPM - це польська торгова марка
побутової техніки з більш ніж 20-річною історією.
Головною бізнес-ідеєю фірми є постачання клієнтам продукції високої якості з оригінальним цікавим дизайном за доступною ціною.

Пропозиція адресована тим, хто при покупці побутової техніки керується здоровим глуздом і не бажає переплачувати, при цьому не знижуючи рівень і характеристики продуктів.

З моменту утворення фірми в 1989 році її головною областю діяльності є продаж дрібної побутової техніки. У перші роки асортимент обмежувався випуском при співпраці з англійською фірмою Strixm електричного бездротового чайника Samba і інших моделей чайників. Беручи до уваги зацікавленість ринку, ми почали поступово розширювати пропозицію за рахунок нових кухонних комбайнів, тепловентиляторів.

Сьогодні в асортименті фірми доступні близько 250 моделей побутової техніки для кухні та інших житлових приміщень:
техніка для обробки і приготування продуктів
техніка для обігріву та охолодження приміщень
техніка для прибирання приміщень
техніка для догляду за тілом та волоссям
велика побутова техніка
неелектрична побутова техніка
Розширюючи присутність на ринку, MPM включила в свій асортимент настінні кондиціонери (спліт-системи),
a в 2008 році фірма дебютувала на ринку з асортиментом великої побутової техніки, включаючи холодильники, пральні машини і газові плити.
Якість є нашим головним пріоритетом

Крім виробництва на власному заводі в Щитно, МРМ функціонує також як фірма OEM (Orignal Equipment Manufacturer), довіряючи виробництво своїх продуктів закордонним підприємствам.
Причому головним пріоритетом фірми є турбота про якість продукції, що випускається.
Сьогодні продукція з логотипом MPM продається в Польщі, Білорусі, Угорщині, Україні, Литві, Латвії та Естонії, Словаччині, Сербії і Румунії.
Продукти з логотипом MPM продаються по всій Україні в більшості магазинів і супермаркетів з побутовою технікою.
Все це регулюється 12-місячним гарантійним обслуговуванням і сервісними центрами по всій Україні.

Стратегія розвитку MPM передбачає постійне вдосконалення пропозиції відповідно до потреб споживачів.
В основі діяльності фірми лежить контроль якості продукції, а також якості обслуговування і співпраці з торговими партнерами.
ТзОВ "Інтернаціонально-торгова компанія"    Copyright © 2015-2024
ДЕ КУПИТИ ?
Назад до змісту