Умови гарантійного обслуговування - MPM ПОБУТОВА ТЕХНІКА

Перейти до контакту

Умови гарантійного обслуговування

1.   Гарантійний термін товару складає 12 місяців від дати продажу товару споживачеві.
2.   Задоволення вимог споживача поширюється на товари, що використовуються тільки для особистих потреб, безпосередньо не пов'язаних з підприємницькою діяльністю або виконанням обов'язків найманого працівника. На товар не розповсюджується гарантія виробника у випадку промислового користування, використання виробу в офісах, у підприємницьких цілях, підприємствах сфери обслуговування, місцях загального користування, громадського харчування, охорони здоров’я, освіти тощо.
3.   При купівлі і установці товару простежте, щоб гарантійний документ був правильно заповнений, не мав виправлень і в ньому були зазначені:
  • дата продажу, підпис продавця, реквізити торговельної організації;
  • модель та серійний номер товару;
  • дата установки, назва та штамп фірми-установника.
4.   3берігайте гарантійний документ, товарний та касовий чек виробу та квитанцію на послуги щодо його установки (доставки), доробки водних та електричних внутрішньоквартирних комунікацій, а також будь-які інші документи, що відносяться до гарантійного або іншого технічного обслуговування виробу.
5.   Покупець має право на гарантійний ремонт виробу за умови наявності у нього наступних документів:
  • наявності розрахункового документа, що засвідчує факт купівлі виробу;
  • наявності правильно заповненого гарантійного талона.
6.   Гарантійні зобов’язання не розповсюджується в наступних випадках:
  • при пошкодженні або відсутності серійного номеру виробу;
  • при пошкодженні контрольної пломби на виробі;
  • якщо пристрій, передбачений для особистих (побутових, сімейних) потреб, використовувався для здійснення підприємницької  діяльності, а також в інших цілях, що не відповідають його прямому призначенню;
  • у випадку порушення споживачем правил використання, транспортування або зберігання виробу;
  • якщо дефект виробу пов’язаний з невірною установкою та введенням в експлуатацію (в тому числі неправильним підключенням до електромережі, газових та водних комунікацій і т.д.);
  • якщо пристрій має механічні пошкодження;
  • якщо пристрій ремонтувався сторонніми організаціями, піддавався конструктивним змінам або змінам базового програмного забезпечення;
  • якщо несправності спричинені дією непоборних  сил (стихійне лихо, пожежа, паводок, землетрус и т.д.), нещасних випадків (катастрофи і т.д.), навмисними або необережними діями споживача або третіх осіб;
  • якщо несправності спричинені потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або тварин;
  • якщо несправності викликані несприятливими погодніми умовами, такими як сніг, дощ, висока вологість, агресивне середовище, неприпустимо низька або висока температури.
7.   Гарантія виробника не поширюється:
  • на механічні ушкодження, що виникли в результаті транспортування або експлуатації виробу;
  • на косметичні дефекти, що не впливають на справну роботу виробу;
  • на витратні матеріали, такі як освітлювальні лампи, фільтри і т.п.;
  • на аксесуари, такі як: полиці, корзини, ящики, решітки і т.п.
  • на швидкозношувані деталі, аксесуари (фільтри, насадки).
8.   Ремонт виробу повинен здійснюватися тільки авторизованими сервісними центрами (організаціями). При виявленні неавторизованого втручання, гарантійні зобов’язання виробника припиняються.
9.   Якщо виріб не використовується - необхідно перекривати кран подачі води / газу і відключати виріб від електромережі.
10.  Виробник не несе жодної відповідальності, за будь-який можливий збиток, завданий споживачеві, фізичним / юридичним особам, у випадку недотримання споживачем вимог Виробника, зазначених у гарантійному документі та інструкції з експлуатації.
11.  Гарантійний термін, на замінені в гарантійний термін комплектуючі виробу і складові частини, минає при закінченні гарантійного терміну на товар у цілому.

ВСТАНОВЛЕННЯ ТА ПІДКЛЮЧЕННЯ
 
1.   Виробник рекомендує здійснювати встановлення та підключення приладів спеціалістами авторизованих сервісних центрів. Виробник не несе жодної відповідальності за будь-який збиток, завданий споживачеві, фізичним або юридичним особами внаслідок встановлення та підключення, що не відповідають вимогам, зазначеним в інструкції з експлуатації.
 
2.   У разі звернення до інших організацій або до фізичних осіб, що мають відповідні ліцензії і сертифікати, вимагайте щоб майстер оформив документ, який підтверджує проведення робіт по встановленню.
 
3.   Оплата робіт по встановленню та підключенню приладів, а також монтажу та демонтажу виробу під час ремонту, відбувається за прейскурантом авторизованого сервісного центру. Умови оплати робіт із встановлення та підключення регулюються чиним законодавством України.
 
 
У випадку порушення вимог Виробника по встановленню і підключенню, відповідальність за заподіяний збиток несе особа, що проводила ці роботи!

ТзОВ "Інтернаціонально-торгова компанія"    Copyright © 2015-2024
ДЕ КУПИТИ ?
Назад до змісту