Умови гарантійного обслуговування - MPM ПОБУТОВА ТЕХНІКА

Перейти до контакту

Умови гарантійного обслуговування

1.   Фірма ”MPM” для всіх виробів дає гарантію на 12 місяців починаючи з моменту придбання приладу.
2.   Протягом гарантійного періоду ми усуваємо шляхом ремонту, заміни деталей, або заміни всього виробу, будь-які заводські дефекти, викликані недостатньою якістю матеріалів або складання.
3.   У випадку неможливості ремонту в гарантійний період виріб може бути замінений на новий, або аналогічний відповідно до Закону про захист прав споживачів.
4.   Гарантія набуває сили лише тоді, коли дата купівлі підтверджується печаткою та підписом продавця даного магазину на оригінальному гарантійному талоні фірми ” MPM ”.
5.   Здійснення гарантійного обслуговування не впливає на дату закінчення терміну гарантії. Гарантія на замінені частини закінчується в момент закінчення гарантії на даний виріб.
6.   Гарантія не покриває пошкодження викликані невірним використанням (див. перелік нижче), нормальний знос деталей виробу, дефекти, що незначним чином впливають на якість роботи приладу.
7.   Ця гарантія втрачає силу, якщо ремонт здійснюється неуповноваженою для цього особою, якщо використовуються не оригінальні деталі фірми ” MPM ”
8.   У випадку пред’явлення рекламації за умовами даної гарантії, передайте виріб у комплекті разом із гарантійним талоном у будь-який із центрів сервісної служби фірми ” MPM ”.
9.   Всі інші вимоги, разом з вимогами відшкодування збитків, не дійсні, якщо відповідальність ” MPM ” не встановлена законним чином.
10. Випадки, на які не розповсюджується гарантія:
  - дефекти викликані форс-мажорними обставинами;
  - використання з професійною метою;
  - порушення вимог з інструкції по експлуатаціїї;
  - невірне встановлення напруги мережі живлення (якщо це вимагається);
  - здійснення технічних змін;
  - механічні пошкодження;
  - для приладів що працюють на батарейках;
  - робота з невідповідними, спрацьованими, або підтікаючими батарейками.

У випадку виникнення питань з виконанням гарантійного, або післягарантійного обслуговування прохання звертатись до сервісних центрів фірми ” MPM ” в Україні.

Гарантійний талон не дійсний у випадку коли відсутні: дата купівлі –продажу, не підтверджується печаткою та підписом продавця даного магазину, дані, адреса покупця, підпис покупця.

Де купити!!!

Пример работы скрипта №2
Назад до змісту